الثلاثاء، 18 نوفمبر 2014

اغنية عشت معاك حكايات mp3 من البوم تامر عاشور 2014 مع الكلمات

اغنية عشت معاك حكايات mp3 من البوم تامر عاشور 2014 مع الكلمات








اهلا وسهلا بكم فى مدونة ماى ميوزك الان حمل اغنية عشت معاك حكايات للفنان الرائع تامر عاشور اغنية عشت معاك حكايات بصيغة mp3 من البومه الجديد لعام 2014 عنوان الالبوم ( عشت معاك حكايات ) والان ترككم مع كلمات الاغنية ورابط التحميل اسفل الموضوع .

اغنية انا عشت معاك حكايات


 فى يوم زى النهاردة انا مش هردى تسبنى ثانية فية دة انا ما سدات

وصلت لية وشوف عدى اد اية حكايتنا فى كل صورة فى

زعلنا وفرحنا فى حكايات مع نفسى بسرح بالساعات

واما بفتكرها بقول انا عشت معاك حكايات

حكايات عايشة فى خيالى ولا بنساها وبقالى سنين

عايش احلم بيها

حكايات حكايات حكايات عشرة عمرى وحبيبى

غالى عليا ونصيبى انا هفضل كتير احكيلك

على اللة تشوفنى مرة وماتجيش جوا حضنى وتشتكى

ومن غير ماسال تقول وامانة عليا اشيلك فى عنيا

وقلبى ومهما جد تفضل فى عينى احلى حد انا قلتها وهقول

حكايات عايشة فى خيالى ولا بنساها وبقالى سنين

عايش احلم بيها

حكايات حكايات حكايات عشرة عمرى وحبيبى

غالى عليا ونصيبى انا هفضل كتير احكيلك




التحميل من هنا مباشر


حمل البوم تامر عاشور كامل من هنا

ليست هناك تعليقات:

اضافة تعليق

جميع الحقوق محفوظة © 2013 ماى ميوزك