الاثنين، 26 يناير 2015

اغنية مي كساب يا جنرال يا حبيبي اهداء لزوجها

اغنية مي كساب يا جنرال يا حبيبي اهداء لزوجها

كلمات الاغنية

كان نفسي اتجوز من بدري واجيب محمود ومنيرة ومعاها احلو العمر حبيت واهي دي النتيجة يا ناس انا مخطوبة لـ اوكا ومليش دعوة بـ اورتيجا واوكا يا جنرال يا حبيبي الليلة هتبقى نصيبي الواد ابن الاميرية ده اول فرحة ليا ده اللي غلاوته عندي بكل الدنيا ديا يا مهرجان حياتي ياللي ملكش زي ياللي بنظرة واحدة ملكت قلب مي كل اللي فات فطشة وسكه واللي جاي اهو احلو يا اوكا

اول ما خش القلب يا ناس ركن اللي كانوا ع الدكة هرقصله على مهرجاناته من حقي انا اصلي مراته اوكا يا جنرال يا حبيبى الليله حتبقى نصيبى الواد ابن الاميرية ده اول فرحة ليا .. ده الي غلاوتو عندي بكل الدنيا ديه يامهرجان حياتي يلي ملكش زي .. يلي بنظرة واحده ملكت قلب مى اوكا يا جنرال يا حبيبى الليله حتبقى نصيبى


شاهد الاغنية علي اليوتيوب



 تحميل الاغنية 

تحميل من هنا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اغنية مي كساب يا جنرال يا حبيبي اهداء لزوجها | كلمات اغنية مي كساب يا جنرال يا حبيبي | تحميل اغنية مي كساب يا جنرال يا حبيبي |استماع اغنية مي كساب يا جنرال يا حبيبي | شاهد اغنية مي كساب يا جنرال يا حبيبي

ليست هناك تعليقات:

اضافة تعليق

جميع الحقوق محفوظة © 2013 ماى ميوزك